Sunday 29 May 2016

SPECIAL GIFT! (BUKU WAKE UP!)



Bismillahirrahmanirrahim...

Apa khabar sahabat-sahabat yang dikasihi Allah swt? Mudah-mudahan sentiasa dalam naungan rahmat dan hidayah Allah swt ya. aamiin. :)

Minggu hadapan, jika dipanjangkan umur, kita akan menyambut ketibaan bulan Ramadhan al-Mubarak. Kan? Harapnya kita sempat menjalani ibadah puasa dengan keimanan tahun ini. Aamiin.

Sebenarnya, saya nak bagitahu sesuatu ni. Berita gembira kepada sesiapa yang masih berkira-kira nak beli ke idok buku WAKE UP ? Heh! hee.

Sekarang, saya nak ajak kengkawan, tak mau fikir banyak dan lama-lama lagi.

Sebab apa?!

Sebab ada special gift saya nak hadiahkan kepada kalian.

Bukan satu tapi... DUA! Dua special gift. Woww! InsyaAllah doakan ya. 

Ia adalah sebagai tanda penghargaan dari saya dan sempena meraikan Ramadhan kareem. Saya berhajat nak kasi 'something special' ini kepada SEMUA pembeli buku WAKE UP! sepanjang Ramadhan nanti. Biiznillah insyaAllah. =)

Ulang semula * SEMUA PEMBELI SEPANJANG BULAN RAMADHAN* =)

Mesti tertanya-tanya kan dan nak tahu apa yang special dalam buku ini nanti?! Meh la order dulu. Hadiah 'special' ini hanya untuk bulan Ramadhan saja tau.
Lagi cepat kengkawan order, lagi senang saya buat preparation. Dan paling penting, lagi cepatlah kengkawan tahu apakah yang 'special' tu! He~

Benda-benda special ni tak bestlah kalau dah bagitahu awal-awal, kan? InsyaAllah, hadiah special tu dalam proses pembikinan. Doakan tau.

Tunggu apa lagi, jom whatsapp segera, 019-3263293. Saya tunggu, eh silap... special gift ni tunggu untuk berada di tangan kengkawan. ;)


Haa, bagi yang tak tahu lagi pasal buku Wake Up ni, inilah dia 'wajah' Wake Up! Sebuah buku genre motivasi kehidupan. Nak tahu lebih lanjut dan feedback, boleh whatsapp atau lihat di fb saya ya. :)

Baik, itu sahaja untuk pengumuman special ini. Sempena Ramadhan bakal tiba, marilah kita banyakkan berdoa ya, moga Ramadhan kali ini membawa 1001 perubahan kebaikan kepada kita terutama iman dan akhlak kita. Allahumma aamiin.

*Nantikan artikel saya di tazkirah.net, bertajuk 5 Amalan Rasulullah Menjelang Ramadhan.* Mudahan kita dapat mencontohi dan beramal dengan amalan sunnah baginda. aamiin.



Salam Mahabbah.

~Umie Balqis~


Ukm
1111am
290516





No comments:

Post a Comment