Saturday 25 August 2012

Doa seorang Daie !




                                                            :: DENGAN LAFAZ SUCI ::


                  " Ya Allah,,,,,jangan engkau matikan aku sebagai seorang pejuang yang lari dari medannya, jangan, kau biarkan aku tertatih jatuh tanpa bangkit semula mempertahankan agama...jangan, engkau tinggalkan aku dengan segenap ruang akibat kesilapan2ku yag telah aku lakukan...........jangan, kaubiarkan aku tergadai dalam pengorbanan jiwa yang tidak pernah lekang..jangan sesekali, Ya Allah,,jangan sesekali....


                   " Ya Allah, tabahkanlah hatiku, sampai ke penghujungnya, sampai ke penghujung nafasku, jadikanlah aku insan yang benar-benar mencintai agamaMu sejurus meletakkanMu sebagai matlamat utama kehidupanku, agar aku mendapat keredhaan daripadaMu,,,,,,,,,jangan, biarkan aku lakukan perjuangan ini kerna manusia, tetapi Ya Allah, letakkanlah perjuangan ini benar2 kerna diriMu, yang Maha Besar....kerna, setiap perkara itu tidak akan kekal seandainya tidak ada keikhlasan berputik di dalam jiwa, melaksana kerna terpaksa, jadikanlah aku orang yang benar-benar ikhlas berjuang kernaMu dan kerna Rasulillahi s.a.w........"

                         ALLAHUMMA AMEEN YA RABBANA ~

[ dOa saudara Asyiq Azhad ]


                       ~ As-syahid yang ku kagumi peribadinya ! berjuang walau di kerusi roda!


No comments:

Post a Comment