Wednesday 20 March 2013

Selangkah dalam Dakwah




Dengan lafaz suci, bismillah...

InsyaAllah dan alhamdulillah, Pagi ini saya menghantar kertas cadangan buku/novel kepada Galeri Ilmu.
Mohon doa dan solat hajat daripada ibu ayah, kawan-kawan, sanak saudara, guru-guru, para pembaca blog saya dan semua kenalan di Facebook.

Mudah-mudahan novel ini diizinkan Ilahi untuk menemui ummah terutama remaja seusia saya.

Moga segalanya diiringi redha-Nya.
Moga Allah swt melimpahkan rahmat dan berkat dalam hidup kalian yang mendoakan saya dan juga yang banyak memberi sokongan kepada saya.
Saya akhiri dengan ucapan syukran kahtera, moga Allah swt menyayangi kalian sampai syurga. Allahumma amin.


Bicara seorang teman ; menyebarkan Islam tidak semestinya melalui LISAN, perlu juga melalui TULISAN.


hehe... so jom berkungfu para daie!


: mOga Allah swt meredhai usaha kecil ini untuk erkongsi dengan remaja-remaja indahnya nikmat apabila menghijrahkan dan mensucikan diri, kerana kita akan merasai betapa Allah swt sangat mencintai kita.

SERIUS. LAHIR DARI HATI saya sendiri yang pernah berhijrah dari dunia remaja yang melalaikan saya...

Terima Kasih kepada semua yang membaca post-post di blog ini. sangat menyayangi kalian.:)

=) Sayang kalian kerana Allah swt : Umie Balqis a.k.a Permata Alwalidaini.

Tarikh : 20/3/2012

No comments:

Post a Comment